Nå har det vært mye styr med denne hårfjerningsmaskinen fra MyFlawless, jeg håper virkelig ikke at det er mange av mine lesere som har opplevd problemer. Jeg er så utrolig lei meg og angrer på jeg reklamerte for det firmaet.
Jeg har jo reklamert for en MyFlawless-maskin før, den ansiktshårfjerneren, helt uten problemer. Det oppdraget var for en kjent tv-shop butikk og som har et svært godt rykte på seg og det var kjempegøy å lage video der jeg latet som at det var en helt annen vibrerende greie. -Denne gangen kom jobben via et mediebyrå, så jeg visste faktisk ikke at det var en annen kunde, bare at «MyFlawless» hadde fått egen landingsside. Produktet fungerte bra, og jeg syns det var gøy med noe litt annerledes og unikt..
Nei altså, jeg må bare be om unnskyldning. Dette skulle ikke ha skjedd.
Agenturet mitt har satt advokat på saken for å få stoppet diverse annonser som MyFlawless har bombet sosiale media med, uten tillatelse, så om noen får opp reklame med bilde eller video av meg så please ta video eller screenshot og send det til meg. Honoraret mitt kan jeg sikkert bare se langt etter, men det viktigste er at alle kundene får produktet som er bestilt, at det fungerer som det skal og at MyFlawless eller bSmooth eller hva faen det heter får fingeren ut av ræva og rydder opp etter seg.
Hilsen Marna
Jeg bestilte den med din rabattkode. Det er nå over to uker siden, og jeg har enda ikke mottatt produktet… 🙁
Send de en mail, legg ved ordrenummeret ditt. Jeg hører de har blitt mye flinkere til å svare og at de i en periode har rett og slett gått tom for produkter så jeg har troen på at du får pakken din til slutt! Om ikke, si fra til meg igjen <3
Hei, jeg benyttet meg av det tilbudet og hentet i dag pakken på posten. Men på bakgrunn av det du skriver og som jeg har hørt av flere er dette produktet bare en kopi. Jeg valgte heldigvis betaling med faktura og dermed ikke betalt noe på forskudd, men jeg vurderer å sende alt i retur på bakgrunn av muligheten for at dette kun er en kopi. Det fulgte heller ikke med noen pakkseddel og en simpel og uprof innpakning. Håper du tar deg til å svare meg😊
Det er vel bare å innse at slaget og pengene er tapt. Har sendt de Mail daglig i over en uke, men får ingen svar. Kjipt og helt sykt irriterende (og provoserende!!) når både du og leserne dine blir lurt på denne måten av falske og sleipe svindelannonsører. 🙁
Tack Marna för att du förklarade ovan det var fint gjort, det har inte dina kollegor i Sverige vågat göra.Tvins Scandinavia har alla rättigheter till Finishing Touch Flawless i Norge och det var för den produkten du gjorde original införandet. Vi beklagar att «Myflawless» är ett kriminellt företag som lurar konsumenten, dig och oss. Vi har ingenting med dem att göra och vi har satt våra amerikanska advokater på att stänga deras verksamhet.
Hälsar
Filip Gahnström
Daglig Leder
Tvins Scandinavia AB
Tusen takk for opplysning!
Dette visste jeg ikke, hold meg gjerne oppdatert på dette 😀
Mvh Marna
Hei!
Ønsker å returnere produktet, men jeg vet ikke helt hvem jeg skal kontakte. Har du en mailadresse til firmaet? 🙂
Denne adressen står på siden deres, eller så har de også en europeisk supportmail som står nederst på siden deres under «kundeservice».
returndepartment@compify.dk
Hei igjen!
Nå har jeg skrevet til dem flere ganger, men får ikke svar. Jeg tør ikke returnere varen til dem før jeg får svar heller, da risikerer jeg å både sitte uten produkt og penger.
Har du noen gode tips? 🙂
Hei, jeg kjøpte også «katta i sekken» – totalt ubrukelig produkt – fikk ikke engang åpnet for å installere batteri uten at hele barberhodet falt fra hverandre.. har kontaktet de utallige ganger og tilslutt mottatt et returskjema som jeg måtte fylle ut og scanne til de … så skulle jeg legge det i returpakken sa de og porto måtte jeg selv betale. I tillegg måtte pakken sendes i retur med sporing. Det koster kr 355,- å sende pakken med sporing til Danmark sa de på postkontoret og jeg har sjekket på nettet at prisen stemmer. Produktet kostet kr 349,- ( verdi kanskje kr 10,-)… Jeg har betaling via Klarna men de vil ikke hjelpe meg og forlanger at jeg returnerer pakken og sender de sporingsnummer før de kan ta tak i saken … det faller virkelig på sin urimelighet mener jeg … det er helt håpløst … føler at jeg står helt fastlåst og må betale til Klarna … Klarna vet nå også at myFlawless er et svindelforetak og jeg kan se at nettsiden til myFlawless er lagt ned …. alikevel står Klarna på sitt … jeg tar saken til Forbruker Europa !!!
Hei! Bestilte produktet med rabattkode. Fikk produktet etter 2-3 uker, var lang leveringstid, men dette gjorde meg for så vidt ingenting. Da jeg tok dette i bruk ble knappen på maskinen ødelagt. Tok et bilde og sendte dette til support. Fikk svar dagen etter med beklagelse og spørsmål om jeg ønsket pengene tilbake eller nytt produkt. Valgte nytt produkt og 2-3 uker senere var en ny maskin i postkassa. Kun fornøyd hittil 😊
Har maila dem uttallige ganger siden 21.september. Jeg betalte flere hundre kroner for noe dritt. De svarer ikke i det hele tatt… Innser vel at de pengene er tapt… Betalte også via Klarna, så skjønner at jeg kan bruke energien min på noe annet…
Prøv å klage til Klarna! De tar kundene sine på alvor <3
Jeg rapporterte til Klarna, og fikk da kontakt med «kundeservice» umiddelbart. Nå ser det ut til at jeg får pengene mine tilbake 🙂 Er litt skeptisk, men den som lever får se! 🤞🏼
Å så glad jeg ble nå! Det lønner seg å stå på krava selv om det suger å bli lurt 🙁
<3 <3 <3
Dette er et useriøst firma. De svarer ikke på eposter og heller ikke noe telefonnummer, Står at du kan chatte med de men ingen mulighet for det. Sendte varene i retur men pengen kan jeg bare glemme å få igjen. De svarte etter 1,5 måned med mange eposter.
Anbefaler ikke å kjøpe fra dette firmaet.
De har flere siden under samme navn.
Ja enig. Og så må folk huske at det faktisk fins originalprodukter på det norske markedet, det er altså kun «myflawless» som har ren nettside som selger falske produkter.