Noen ganger så hoper det seg sånn opp med ting man må gjøre at man ikke vet hvor man skal begynne. Da blir jeg skikkelig stressa og føler mer at «enden er nær» enn å skjønne «hvilken ende jeg skal begynne i»!
Men, jeg VET jo hva jeg må gjøre.
Det er bare å brette opp ermene og sette i gang. Ja, det høres logisk ut og da spør jeg ofte selv: ..med hva? Hvordan begynne når man ikke vet hvor man skal begynne? For alle oppgavene skriker jo om å stå først i køen.
-For å finne ut i hvilken ende jeg skal begynne i så må jeg fjerne alle ender jeg ikke skal begynne i, og da ser jo listen mye mer spiselig ut etterpå. Så jeg rydder!
Slett, slett, slett. Kast, kast, kast. En never ending story, jeg vet, men herregud så digg når det er gjort!
Så nå er kontoret «under kontroll», om man kan si det når ihvertfall to-do listen er klar og begynt på (når den er ferdig så er det sikkert rotere igjen)
Neste blir å ta fatt på huset og rydde frem våren. Det blir gøy! (Ihvertfall når ryddingen er unnagjort..!)